Charming

Client: SintLucas
Year of realization: 2019

De opdracht

Charming is een concept store waar producten in verkocht zal worden die gelinkt zijn aan urban farming. Producten zoals groenten, fruit, kruiden etc. die op het dak worden gekweekt zijn te koop in de store. Er is een cafĂ© aanwezig waar onder andere een kopje thee of koffie genuttigd kan worden, ook is er een divers aanbod van kleine maaltijden met zo veel mogelijk eigen producten zoals groenten en fruit. In deze opdracht heb ik de Corporate identity vormgegeven naar eigen invullng.

Uitwerking

Charming is een cafe waar een hapje en drankje genuttigd kan worden. Het eten wat hier geserveerd wordt komt grotendeels uit eigen cityfarm. De naam Charming is een mix tussen cafe en farming. En zal zich vestigen in de stad maar weten wij in de stad nog waar ons eten vandaan komt? Charming laat zien hoe het eten verbouwd wordt en waar het vandaan komt. Doormiddel van bijvoorbeeld kassen en een roze robotkoe waar kinderen uit de uiers van de koe een glaasje melk kunnen tappen. Ook maakt Charming bewust. Chariming geeft een speelse maar ook educatieve manier een boodschap mee.